L' EFECTE DALIA

Zona Clients

Bruxisme i disfunció mandibular

Autocures per a pacients amb disfunció crani mandibular.

(veure més)

Què és l'ATM?

Es coneix com a Articulació Temporomandibular (ATM) a la unió de l’extrem de la mandíbula amb l’oïda que compleix la funció permetre l’obertura i el tancament de la boca, una articulació que usem en moltes de les accions que duem a terme durant la nostra vida quotidiana. Pràctiques tan habituals com parlar o menjar, per exemple, només es poden dur a terme sense dolor ni molèsties quan les ATM funcionen correctament.

En els casos en els quals això no és així, és a dir, quan el pacient pateix dolors i molèsties en aquesta articulació parlem d’una Síndrome de Disfunció Craniomandibular (DCM), una descoordinació de la funció articular de la mandíbula que afecta un percentatge elevat de la població adulta i que pot ser l’origen de dolor, problemes de mobilitat i origen de diverses malalties.

La DCM és un problema que afecta un percentatge elevat de la població, tot i que són

pocs els pacients que acudeixen a la consulta del seu odontòleg per resoldre problemes d’encaix de la mandíbula.

Després de fer un examen detallat de la simptomatologia del pacient i proves complementàries, a Clínica Dalia elaborem un diagnòstic exacte de quin és l’estat de la DCM i les cases que han pogut causar-la per mirar de trobar el millor tractament que permeti que les dents encaixin i tanquin correctament.

A la nostra clínica us oferim un tractament personalitzat a mida de la seva simptomatologia, que pot tractar-se amb diverses tècniques combinades i que permetran que el pacient recuperi molt aviat tota la seva qualitat de vida. Els professionals de Clínica Dalia us assessoraran sobre quin és el tractament que millor s’adapta al vostre cas i que més aviat i millor pot resoldre el vostre problema d’ATM.

Símptomes del DCM

Dolor i malestar a la zona de la mandíbula.

Dificultat per efectuar els moviments habituals de la mandíbula.

Dolor i malestar a la zona de l’oïda.

Problemes de masticació.

Mal de cap.

Tractaments habituals en irregularitats de l’ATM
Es calcula que més de la meitat de la població adulta pateix problemes d’encaix mandibulars, que molt sovint no es diagnostiquen i que poden afectar severament a la qualitat de vida.

Plaques de descàrrega i infiltracions.

Fisioteràpia.

Ortodòncia i pròtesis.

Cirurgia.

Pràctiques posturals.